Salut. Beneficiind de o trecere prin orasul Moinesti am continuat documentarea, mai ales am vrut sa elucidez misterul Troitei lui Duca (cum i se spune) a carei pozitionare era total diferita fata de orice punct de reper. Mi s-a confirmat ca aceasta a fost mutata. Am primit un sprijin deosebit de la Primaria Moinesti de la o anumita persoana, nu as vrea sa ii dau numele fara acordul dansului. Dar persoana respectiva mi-a facilitat accesul la arhiva scriptica si foto a Moinestiului de la 1800 toamna si pana in zilele noastre. Astfel am incercat sa elucidez loco pozitionarea troitei de care vorbeam mai sus, fata de care putem pozitiona (confirma sau repara) elementele Garii Moinesti in perioada interbelica. Parcul in care este troita NU mai exista acum, a fost refacut doar o parte, platoul pe care se afla troita fiind chiar in fata depozitului Competrol din zona si a terminalului Petrom. Noua rampa Petrom se afla chiar pe locul in care se afla remiza. Din anexa Atelier mai exista doar jumatate si este folosita ca si casa de locuit, cealalata jumatate fiind daramata si instalat un garaj in locul ei. Tot acolo am vorbit cu doua persoane foarte in varsta care au prins remiza daramata (?!?!), dar nisiparul si zona cu carbuni inca utilizabile de catre locomotivele de aburi care veneau de la Comanesti (!!). Din punct de vedere al orasului zona aceasta era la margine, si lanul de porumb era al unui taran din apropiere si inconjura pe 2 laturi parcul. Casa care se vede in poza este usor transformata, dar in continuare in picioare, fiind ultima casa de pe strada Eremia Grigorescu (paralela cu liniile) Din punct de vedere al experientei de la Sofia am decis sa inlocuim macazele scurte de pe cele doua linii principale cu macaze lungi pe care le vom si polariza. Atasez si o poza cu o schita de teren de cum va arata zona…